fredag 24 oktober 2014

New Year's Eve

Det finns en dag på året som jag längtar lite extra till. Det är nyårsafton... Inte bara för att mina föräldrar firar bröllopsdag då, men också för alla fyrverkerier. Som ni kunde läsa i mitt förra inlägg är fyrverkerier något av det bästa jag vet.

Idag satt jag och sökte lite olika förslag åt en kund inför deras nyårsfirande i London. (Hallå!! NYÅR i LONDON - du har kommit till rätt person om man säger så ;) )

Jag hittade något som gjorde mig alldeles pirrig, hyper, varm och glad - något som jag själv vill göra, men som jag inte kommer ha råd till detta nyår. Kanske nästa år?


 
När jag såg detta blev jag så glad så att ögonen tårades - ja, jag vet: "Fett lame!" men tänk att få stå där uppe på våning 28 och se ut över London och alla fyrverkerier....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar